جی اس ام

نرم افزار،آموزش،مقاله و هر چیزی در مورد موبایل

جی اس ام

نرم افزار،آموزش،مقاله و هر چیزی در مورد موبایل

در این بلاگ هر چیزی در مورد موبایل از نرم افزار و بازی و همین طور بررسی و آموزش برای هر سیستم عاملی از جمله جاوا ،سیمبین،اندروید،ای او اس و هر مورد دیگری وجود دارد .
این بلاگ همیچنین سعی میکند بررسی های تخصصی این نیز بزارد.
بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۰۰ ب.ظ

چرا نوکیا ورشکست شد؟

در نوکیا تحول معنایی ندارد همه چی در تکامل خلاصه می شود.

شمکل همین جا است x6-c6-01-c7-701 شما شباهتی بین این محصولات حس نمیکنید
البته که آره و این یک ننگ برای نوکیا است  این مشکل حتی در مورد نرم افزار نیز وجود دارد به طور مثال سیمبین 3 و آنا تفاوتی ندارند و آنا وبل نیز همین طور ولی سیمبین 3 و نوکیا بل اگر نوکیا این آپدیت را یک مرحله ای به بل انجام می داد قطعا  حس جدید بودن را بیشتر به کاربران می داد .

مردم تنها به اعداد نگاه می کنند .

پردازنده 680 Mhz  نوکیا ان 8 به طور کامل از  از  اجرای بازی های اچ دی بر می آمد و این قضیه کاملا مربوط سیستم عامل سبک سیمبین است اما مردم تنها به گلاکسی s ii دو هسته ای نگاه می کنند در واقع مردم اصلا برایشان مهم نیست که موبایل آن ها چه عملکردی دارد بلکه به کل به اعداد نگاه می کنند.

به طور مثال دوربین 8 mp گلکسی s iii عملکردی بهتر از xperia s دارد ولی مردم به نشان 12 اکسپریا آن را می خرند .

نوکیا پرچم دار ندارد!

وقتی خبر معرفی گوشی های جدید نوکیا می آید معمولا 4 و یا سه گوشی معرفی می شود(البته خانواده لومیا نوکیا از این قضیه مستثنا است)به طور مثال c6-01 c7-n8-x7 و یا 603-700-701 خب شاید بعضی n8 , 701 را پرچم داران نوکیا بدارند ولی قضیه این است که یک پرچم دار باید محصولی رده بالا باشد مانند i phone 5 و یا htc one x  اما در نوکیا چنین چیزی وجود ندارد پس روی محصول خاصی نمی توان تمرکز کرد در نتیجه فروش محصولات پایین می آید.اما نوکیا در سری لومیا این مشکل را درست کرده است پس از این جهت می توان لومیا را محصولی با آینده روشن دید.

پایین پایین است!نباید پایین را بالا آورد!

سری s60 لمسی نوکیا باعث فروش فیچر فون های نوکیا شد و همین فیچر فون ها باعث فروش کم محصولات سیمبینی نوکیا به دلیل اینکه نوکیا به دلیل سطح این گوشی را بالا آورد در اول این اتفاق اتفاق مبارکی است اما در نهایت وقتی خریدار به مغازه می رود ترجیح می دهد با قیمت پایین تر امکانات بهتری البته نسبت به قیمت دریافت کند این نیز سطح کلی گوشی های نوکیا را پایین می آورد و وقتی کسی ان 8 خریداری می کند دیگر کلاس یک گوشی سطح بالا را ندارد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۷
محمد علی رفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی